Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodiky kontroly zaměstnanců
Klimeš, Roman ; Krbková, Lenka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce bude sloužit jako kontrolní nástroj managementu vzdělávací divize společnosti BooK s.r.o.. Tato kontrola bude spočívat v nastavení nové formy zpětnovazebního, kontrolního mechanismu za pomoci mnou vytvořené, na míru společnosti šité, webové aplikace. Zpětnovazební kontrola bude reflektovat, jak spokojenost klientů dané společnosti s poskytovanými produkty, tak hodnocení zainteresovaných zaměstnanců. Vytvoření této nové formy kontroly bylo vyžádáno přímo managementem společnosti BooK s.r.o. a samotná implementace a užívání bude mít pro společnost přínos primárně z hlediska automatizace kontrolního procesu a faktoru času. Současně s tím bude tato aplikace sloužit jako nástroj k hodnocení míry spokojenosti zákazníků, jejichž názory jsou pro společnost klíčové z důvodu zvyšování úrovně poskytovaných služeb, což má za následek zvýšení konkurenceschopnosti celé společnosti.
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The master thesis discusses the service-oriented economy paradigms with the focus on the company’s competitiveness. Specifically it points at the competitive advantages which can be achieved or promoted through service innovation. The theoretical background demostrates the specifics and the importance of services in today`s leading economies. It shows the competitive strategies used in service companies and compares them with the known strategies defined for and used in product-oriented economy. The thesis analyzes more closely the service innovation methods used by the IBM GSDC Brno company in the global IT services area. It indicates and discusses the main problems of service innovation which can hinder the competitive advantage development as well as the current and future trends in the IT services sector. As a result the thesis proposes the improved approaches to service innovation which can lead to better competitiveness on the global service marketplace.
Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky
Vostrčil, Michal ; Myšák, Ing Jaroslav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce „Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky“ se v teoretické části práce zaměřovala na to, kdo je to manažer, jaké by měl mít manažer vlastnosti, znalosti, dovednosti a kompetence. Dále také jaké funkce musí manažer vykonávat a jaké role musí zastávat. V praktické části bakalářské byly stanoveny hypotézy, které jsem ověřoval průzkumem ve stavebních firmách, projekčních kanceláří, ateliérech, ale také samotnými manažery. Průzkum zjišťoval požadavky, které jsou v dnešní době kladeny na manažery ve stavebních podnicích.
Návrh řešení problému kontroly zaměstnanců
Krbková, Lenka ; MSc, Bedřich Snášel, (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce bude sloužit jako manuál pro personální manažery, ve kterém budou shrnuty formy a metody kontrolování zaměstnanců, se zaměřením na využití mystery calling a mystery shopping. Vytvořím program fuzzy logiky pod názvem PRACOVNÍ INSPEKTOR, pomocí něhož si budou moci personální manažeři analyzovat a kontrolovat pracovníky samostatně, a tím ušetří čas i finanční prostředky, které by jinak vynakládali externímu subjektu.
Vzdělávání seniorů v rámci U3V z pohledu lektorů
Havelková, Lucie ; Dostálová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vronský, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je vzdělávání seniorů v rámci univerzit třetího věku na Univerzitě Karlově v Praze z pohledu lektorů. Práce se zabývá klíčovými aspekty tohoto tématu, a to jak z teoretického, tak i praktického hlediska. Hlavním cílem je porozumět procesu vzdělávání seniorů, jak ho vnímají lektoři. Práce popisuje jejich získané zkušenosti, možnosti rozvoje vzdělávání seniorů a vnímané bariéry ve vzdělávání této populace na U3V v rámci celoživotního učení. Teoretická část práce slouží jako základní rámec pro pochopení problematiky vzdělávání seniorů. Využívá odbornou literaturu k definování klíčových pojmů a konceptů. Důraz je kladen na význam celoživotního učení pro seniory a na specifika vzdělávacího procesu v tomto kontextu. Další kapitoly jsou zaměřeny na samotné lektory v souvislosti s didaktickým procesem a psychodidaktikou. Zabývají se osobností lektora, jeho rolí a jeho kompetencemi. Praktickou část práce tvoří samotný výzkum. Ten byl realizován formou polostrukturovaných rozhovorů autorky s lektory celoživotního vzdělávání. Kladené otázky se týkaly oblasti zkušeností lektorů se vzděláváním seniorů, možných bariér v této oblasti a také toho, jaké možnosti vidí v oblasti celoživotního vzdělávání. Získané odpovědi přinesly také užitečné informace o motivaci lektorů pro jejich...
Vzdělávání seniorů v rámci U3V z pohledu lektorů
Havelková, Lucie ; Dostálová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Dvořáková, Danuše (oponent)
1 ABSTRAKT Tématem práce je vzdělávání seniorů v rámci univerzit třetího věku na Univerzitě Karlově z pohledu lektorů. Práce popisuje jejich získané zkušenosti, možnosti a vnímané bariéry ve vzdělávání této populace na U3V v rámci celoživotního učení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy pomocí odborné literatury. Pojednává o významu učení se populace seniorů a o specifikách tohoto edukačního procesu. Další kapitoly jsou zaměřeny na samotné lektory v souvislosti s didaktickým procesem a psychodidaktikou. Zabývají se osobností lektora, jeho rolí a jeho kompetencemi. Teoretická část je doplněna o data o vývoji U3V na Univerzitě Karlově. KLÍČOVÁ SLOVA celoživotní vzdělávání, motivace seniorů ke vzdělávání, stárnutí, senioři, Univerzita třetího věku, U3V, bariéry ve vzdělávání
Využití metody EduScrum ve výuce přírodopisu na základní škole
Čížek, Tomáš ; Vojíř, Karel (vedoucí práce) ; Nejedlý, Adam (oponent)
Tato práce byla zaměřena na výukovou metodu eduScrum a její využití ve výuce přírodopisu na druhém stupni základní školy konkrétně v sedmém a osmém ročníku. Hlavním cílem bylo charakterizovat tuto metodu a zjistit, jaké uvedli žáci její silné a slabé stránky, co si odnesli pro sebe a jaké hrozby vnímali. Dále také jaké náměty na zlepšení metody měli. Vedlejším cílem bylo vymezit cíle přírodovědného vzdělávání všeobecně a definovat aktivizační metody, mezi které metoda EduScrum patří. Jako výzkumný nástroj byla zvolena upravená SWOT analýza. Výpovědi žáků byly dále zpracovány kvalitativně metodou otevřeného kódování. Výsledek výzkumné části ukázal, že žáci jako hlavní silnou stránku metody EduScrum uvedli týmovou spolupráci. Jako nejslabší stránka byla žáky zmíněna nespolupráce. Tento paradox byl vysvětlen na základě dvou teorií motivace - sebedeterminační a nastavení mysli. Největší přínos bylo pro žáky prohloubení znalostí v daných tématech. Největší hrozbu spatřovali žáci v nespolupráci a na ní navázaných rizicích nestihnutí práce a obdržení špatné známky. Pro zlepšení metody uvedli žáci většinou irelevantní návrhy, které nejsou realizovatelné nebo se neslučují s metodikou EduScrum. Celkově práce podala žákovský pohled na metodu EduScrum, její silné a slabé stránky, individuální přínosy, vnímané...
Efekt individuálního tréninku techniky speciálního bruslení a dovedností brankáře na rychlost provedení shuffle, T-push a slide v mládežnických kategoriích
Hedbávný, Vojtěch ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Autor: Vojtěch Hedbávný Název: Efekt individuálního tréninku techniky speciálního bruslení a dovedností brankáře na rychlost provedení shuffle, T-push a slide v mládežnických kategorií Cíl: Cílem této bakalářské práce je otestovat brankáře ledního hokeje v rychlosti přesunů T- push, shuffle a slide za pomoci vytvoření testové baterie a tréninkového programu a následně porovnat jejich výsledky v rozmezí dvou měsíců. Dalším cílem je zjistit, zda má věk brankáře vliv na míru změny času v testu. Metody: Výzkum byl proveden testováním devatenácti brankářů ledního hokeje ve věkovém rozmezí osmi až devatenácti let. Celý experiment byl dlouhý devět týdnů v závodním období. Na začátku prvního týdne proběhlo vstupní testování a na konci posledního týdne proběhlo výstupní testování. Devět týdnů mezi testováním probíhala tréninková stimulace. K získání dat byl využit empirický kvantitativní výzkum ve formě měření testů. Pro porovnání výsledků v jednotlivých testech a znázornění vztahu věku k míře změny času v testu, jsem využil tabulku, spearmanův korelační koeficient a krabicový graf programu Microsoft Excel. Výsledky: U všech sledovaných brankářů došlo ke zlepšení. U kategorie mladší školní věk bylo prokázáno výrazné zlepšení ve většině testech. Velké, konkrétně relativní zlepšení, bylo prokázáno také v...
Individual perception and performance changes during 3 week intervention programme with beginners golfers
Patzeltová, Michaela ; Gryc, Tomáš (vedoucí práce) ; Carboch, Jan (oponent)
Název: Individuální změny vnímání a výkonnosti během 3 týdenního intervenčního programu u začínajících golfistů Cíle Cílem studie bylo zhodnotit vliv třítýdenního tréninkového programu na golfové dovednosti (plný švih, puttování) a vnímání golfové motoriky. Jejím cílem bylo také sledovat vnímanou obtížnost a míru odhodlání účastníků pomocí tréninkových deníků a zkoumat jejich subjektivní stanovení cílů a strategie pro jejich dosažení. Metody Studie se zúčastnilo 43 účastníků, kteří byli rozděleni do čtyř skupin, z nichž tři měly 11 účastníků a jedna 10 účastníků. Účastníci se tomuto projektu věnovali celkem 5 týdnů. Týden před začátkem intervenčního programu proběhl dotazník MSRS, test před, poté 3 týdny intervence, test po a po týdnu opět MSRS. Po každém týdnu účastníci vyplnili reflexní deník po ukončení bloku. Tréninkové deníky sloužily ke zjištění, jak hráči chápou obecné golfové instrukce a jak vnímají golfovou motoriku. Výsledky Podle kvantitativních výsledků této studie byl zjištěn významný rozdíl v MSRS mezi testem před a po. Významný rozdíl byl také ve vnímané obtížnosti, avšak v průběhu týdnů nebyl zjištěn významný rozdíl v mentálním úsilí. Došlo k významnému zvýšení přesnosti v puttování a míry kontaktu při plném švihu. Kvalitativní analýza odhalila rozdílné nastavení mysli a...
Hodnocení sociálních kompetencí policistů Hluboké nad Vltavou z pohledu klientů
JINDRA, Jaromír
Práce zkoumá výkon sociálních kompetencí příslušníky policie České republiky a hodnotí jej z pohledu klientů. Jednoznačnou náplní police je přitom práce s lidmi, kteří se často nacházejí v tíživé sociální situaci. Při jejím naplňování se setkají snad se všemi typy klientů zasažených komplexními problémy, jakými mohou být například domácí násilí, sociální vyloučení, užívání návykových látek, rodinná patologie, přičemž jednají s rodinami, jednotlivci, starými, nemocnými apod. V českém prostředí však nejsou sociální kompetence policistů nijak zkoumány, hodnoceny a upravovány. Vedení a organizace policie v tomto případě spoléhá pouze na osobní přístup pracovníka bez širšího průzkumu a řešení problematiky. Tato práce se snaží spojit zcela zřejmý vztah výkonu služby policie a sociální práce, přičemž nabízí porovnání s organizací a managementem této problematiky v zahraniční praxi. Cílem diplomové práce bylo zjištění míry spokojenosti s výkonem sociálních kompetencí u policistů Hluboké nad Vltavou z pohledu jejich klientů. K jeho dosažení byly stanoveny tři hypotézy, zkoumající spokojenost klientů se sociálními kompetencemi a spokojenosti s poskytovanými službami, dále tuto zkoumá z pohledu postavení klienta, v kterém s policií jedná, a nakonec v souvislostech s demografickými ukazateli. Z výsledků výzkumu byl potvrzen jasný vztah mezi mírou spokojenosti se sociálními kompetencemi a s poskytovanými službami. Naopak bylo vyvráceno, že by spokojenost značně ovlivňoval věk, dosažené vzdělání, pohlaví nebo postavení, v kterém klient s policií jedná. Předpokládaným přínosem pro praxi je interpretování toho, jak veřejnost skutečně vnímá sociální dovednosti policie. Výsledky mohou sloužit jako podklad pro rozvoj a úpravu těchto dovedností a k praktickému provázání sociální práce s výkonem služby pořádkové policie, zejména díky poznatkům zahraniční literatury a supervizí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.